سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/12/13
8:0 عصر

جنس مخالفت!

سالک

نمیدونم این چه ضد ارزشیه که ارزش شده دختر دبیرستانیه می گه الان همه دوست پسر دارن فکر کنم فقط شمایی که نداری! شاید نگهبان پیر مجتمعمون هم اینو شنیده که به من که منتظر هم خونه ایم بودم تا کلید رو بگیرم گفت منتظر کی هستی گفتم دوستم با قیافه عاقل اندر سفیه و به خیال اینکه یه مجرم گرفته به صورت کش دار گفت پسر؟!

من که حرف اون بنده خدا(دختره) رو قبول نکردم اما فکر می کنم اگه درصدی از این هم درست باشه یه عده برای اینکه از رفیقشون کم نیارن و برچسبهای نچسب جورواجور بی ربط بهشون نزنن حداقل اولش بیشتر برای تفریح سراغش میرن اما بدون توجه به اینکه کسی که یه قدم به سمت شیطون میره هیچ تضمینی نیست که قدمهای بعدی رو نره و بتونه برگرده جدای از این که چه یک قدم چه صدتا همش سرپیچیه و بعضی گناها حتی امر به عدم نزدیکی شدن.

راستش همیشه خصوصا الان می بینم که آدمهای خوب این زمان دارن واقعا خوب می شن و بدها هم واقعا بد یعنی قبلش هم همین بود با این تفاوت که این قضیه سرعت گرفته این فارسی وان یا هر چند تا شبکه دیگه که رابرت مرداک یهودی می خواد برای کار کردن رو مخ کودکان با سرمایه میلیاردی بزنه جدای از نگران کننده بودنش می تونه تبدیل به فرصتی بشه برای محک زدن اراده هامون و برای اینکه ببینیم تا چه حد می تونیم خودمون رو بندازیم اون طرف خط تا شامل اونهایی که از غربال انسانیت می افتن پایین نباشیم.

نمیدونم این جنس مخالفه که آدما رو منحرف می کنه یا جنس مخالفت!