سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/5/8
9:45 عصر

اعتراض به ساختمان پزشکان!

سالک

تا همین دیروز پارسی بلاگ هک شده بود و منم مجبور شدم یه سد بزنم جلو افکاری که تو مخم وول میخوردن تا وقتی مشکل حل شد یه کم بنویسم اما مگه میذارن. دوستم امروز یه چی گفت که دپٍرس شدم تا اینکه الان دیدم صحت داره .
عده ای از طلاب بر علیه سریال ساختمان پزشکان اعتراض کردن!
شرکتها و مطبها و دانشگاهها و ... به کنار، یه مثال دم دستی میزنم، تو یه جای عمومی مثل بانک، بین کارمندان زن و مرد چه جور روابطی حاکمه؟ خیلی راحت و با خنده های بیجا با هم خوش و بش می کنن که مطمئنا همه کمابیش شاهدش بودن یعنی تو عرف روابط مشکل دار از غیر مشکل دار مشخصه .
حق, نسبی نیست اما برای قضاوت در مورد یه مسئله خوبه همه جوانب رو در نظر گرفت خانواده ها الان با چی سرشون داغه؟سریالهای فارسی وان و...در ضمن هزار و یک مشکل سر مردم ریخته که دیدن یه برنامه طنز -اونم با نویسندگی برادران قاسم خانی که مدتیه تو این عرصه کارای خوبی انجام دادن و این گل کارشون از نظر منه-برای دقایقی لبخند رو بهشون هدیه میده.
 تو این فضا با وجود تمام ضعف و قوتهایی که ما آدمها داریم این طنز  به نظر من سعی کرده حریمها رو هم رعایت کنه. او خیلی خوب هم نوشته شده و مسائل مبتلا به رو به خوبی نقد می کنه. این حرف خیلی بچه گانه ست که گفته بشه بین بچه ها فرق گذاشته و این اخلاقی نیست! و... اتفاقا جزء حسن کاره،دنیای وارونه الان رو داره نشون میده که جایگاه خوب و بد داره عوض می شه.
 شقایق دهقان هم که کار طنز بیشتری رو به عهده داره اهل خانواده و ساده پوش و نجیبه و خوب نقشش رو درآورده اگر کسی خصوصا بعضی از طلاب اعتراضی به هر چی دارن بهتره از راهش و با منطق وارد بشن نه به این صورت ناسنجیده و عجولانه که وجهه افراد دیندار رو در نظر میلیونها ایرانی که از دیدن این طنز لذت میبرن لکه دار کنه و با وجود دیدی که عوام مردم نسبت به این قشر دارن اونها رو به تثبیت باور غلطشون نسبت به این قشر سوق بده که با این کار فکر کنم نه این سریال-اونطور که معترضین گفتن- بلکه عملکردمعترضین اگر از طرف خود دشمن نباشه دست کم اونها رو خوشحال کرده.
تند روی در هر جایی کند روی هایی رو به دنبال داشته انگار یادشون رفته که عامل یک سری از این بی حجابی ها رفتار بی فکر و احساسی یه عده مذهبی نمای اوائل انقلاب و بعدش بود.البته من به قسمتایی از این سریال نقد دارم مثل تولد نازنین یا رفتار نامزد دکتر ملکی که واقعا ضعیف بود.در ضمن این رو هم باید جهت جلوگیری از سوء برداشت بگم که هدف هیچ وقت وسیله رو توجیه نمیکنه.
به نظر شما برای تولید سرگرمی سالم تو این عصر پر از جذابیت ناسالم چه باید کرد؟
کاش آوینی ها داشتیم...